Thursday, 28 February 2013

Tuesday, 26 February 2013

Rintihan Seorang Wanita


Dalam cerita ringkas ini ... siapakah yang patut dipersalahkan ?? . atau kedua-duanya harus 
mengalah ?? .. atau mungkin juga anda sahaja yang menilainya 

saye nak perhatian dari  awak   susah sagt kew awk nk beri sye skit perhatian

bukn saye mntk 24 jam pun perhtian dri awk  bukn sye mntk HARTE dri awak
sye twu awk memg xdew.  tpi sye cme mntk PERHATIAN ~  susah sgt kew awk nk bg ??

awak mntk sye fhm awk  fhm kehdupn awak
tapi,,  ade awk nk cube fhm dri saye?  pernh awk fhm pe sy nk dri awk ?
pnt sye cube yg terbaek 'tuk fhm awk  tpi awk mseh nk bebel2 kart sye

sye xkesah kalo awk xpenh komen FB sye mcm psgn keksih laen
sye xkesah awk x PUBLISH status hubungn kite  sye xkesah cmnt sye kat wall awak , awak xblz
tpi sye sket ati tgok coment PEREMPUAN lain  awak bleh plak BALAZ

kdg2 sye tertnye dri sye sndiri  sape sye di ati awak ??
hine sgt ke sye dlm khdupn awak ??  salah kew kite bercnte ??
atau susah sgt nk ngaku sye nie awek awak ?? AWAK MALU YER SAYE NIE AWEK AWAK ??

ini dugaan psgn yg bercinte jarak jauh ~  tpi sye tgok psgn laen bhgie
ble awk balik cuti pon awk xpenah nak  kontek sye,, mct or ajak jumpe
mesti ade je alasan nye  palinh -paling pon  "" sorie ye syg.. abg ade keje..""
sye xmntk pon kua 24 jam ckup lah hanye sekadar 20 saat pon jadi awak susah sgt kew ??

blew sye tnye awk syg kan sye ke x ??  msti awak tnye sye blik
knpe suke tnye soalan mcm nie ??  sye nk jwpn tpi awak bg soaln
dah 2 marh2 plak.. :((  salah kew soklan sye 2 awak..  ??

sye xkysah awk nk bkwn dlm FB 2..  tpi jgn lah lbih2 lyn dyorg smpai kan sye pon awak xeran
slh kew sye tgok awak  pompuan mne yg xcmburu kalo mcm 2...
sng2 kan awk..  REMOVE je sye nie...  kalo xpon BLOCK !

sye pon rmai jugk kwn LELAKI dlm FB nie  tpi sye xover pon mlyn dyorg..
awk twu sbb ape.. ??  sye sye PK kan awak  orang yg pleng sye syg !

kalo awk da xsyg sye..  btgtwu je lah.
insyaAllah sye akn mengundurkan diri dari idup awak
sye PROMISE xggu idop awk lgi..  JANJI AWAK BAHAGIA

mungkin sye xsmpurne  mungkin jge bukn permpuan impian awak  sye sdr dri sye nie terlalu bnyk kekurangan

Menang Segmen by Yaya NHA !



Thanks to yaya

takk pernah tefikir pon menang .
1st top referal pulakk tu ..

1st Top referal
1st Top referal
1st Top referal

Hukum Belek Al-quran Dengan Air Liur


Jenaka Ustaz Azhar @JenakaUstAzhar Ramai orang dah jadi tabiat bila nak membelek Quran, dia jilat jari biar basah guna air luir, 
pastu dia belek Quran. 

Hukumnya HARAM mengenakan air liur pada Quran. Walaupun air liur tu bukan najis tetapi ia sesuatu yang kotor, jijik. Cuba jilat jari mung pastu calit kat muka orang lain. Dia marah tak? Marah lah. Itu tanda air liur itu kotor. Mana boleh kenakan benda yang kotor pada Quran.

Nanti ada orang kata, "habis tu nak belek muka surat Quran licin nak buat macamana ustaz?". Gunalah air paip! Letak dalam cawan kat sebelah mung. Kalau tak cukup secawan, ambil air satu baldi, apa susah!

"Nak buat macamana ustaz, dulu saya tak tau, ingatkan tak apa...". Dah tau ni, istighfar lah banyak-banyak, pohon keampunan dari Allah.

Sumber : Facebook 

1st Giveaway by Hanis and Athirah



cute nye banner xD
 Tarikh Tamat
27/3/2013



Coke Formula Is Out !!



Please spread to all Muslims especially the ones who love coke so much



No Other Person





BOY: A, B, C

GIRL: what ?
BOY: Always Be CarefulGIRL: 

GIRL: then?
BOY: D, E, F, G...
Girl : ??
BOY: Don't Ever Forget That 
GIRL: ForGet That 
BOY: I'm H, I 
Girl: What H, I ? 
BOY: Happilly Inlove 
GIRL: so 
BOY: J, K, L, M, Just Keep Loving Me 
GIRL: and how about N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z ?
BOY: No Other Person Quite, Reasonable, Shall Treat U Very Well Xcept me You'll

Iklan Berbayar Hanya RM 5 sebulan !!

Mahukan Banner Blog / Fanpage / atau APA-APA sahaja iklan anda untuk di promote , boleh lah menghubungi Falun di Facebook . Terbuka kepada semua . Tidak kira apa jenis iklan . 
 
Falun akan promote di TWITTER di BLOG dan juga di FACEBOOK !! 
Dengan hanya 5 ringgit satu iklan ! murahh aje kannn ??
Tiada syarat lain . Just BAYAR ~
 
Cara Bayaran Falun akan ikut anda . Suka hati anda nak bayar macam mana. 
Jangan takk bayar sudah la. hehehe...   :)

ALPHA LIPID Menjamin Kesihatan Anda !!


cara penggunaan

Dos 15 g (2 senduk) 4 kali sehari untuk sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan ‘supper’. Campurkan dengan 250ml air – goncang hingga sebati. Serbuk FibreMax boleh dicampur dengan Minuman Slim Diet II. Berikut merupakan gambarajah cara bancuhan Alpha Lipid SDII.

Alpha Lipid SDII terkenal dengan “Diet Tanpa Berlapar” oleh itu anda digalakkan untuk mengamalkan pemakanan sihat. Di mana menu diet anda perlu mengambil makanan yang mempunyai kandungan protein tinggi iaitu ayam, ikan, daging, telur, makan laut dan sayuran. Selain itu pengguna Alpha Lipid SDII juga dinasihatkan agar meminum 2-3 liter air putih (mineral, air masak suam dan sebagainya) untuk memastikan dan membantu lemak yang telah pun di bakar semasa anda mengamalkan diet Alpha Lipid SDII keluar melalui air kencing atau peluh anda.

Untuk maklumat lanjut sila layari http://mamahanny.blogspot.com/
atau
Hubungi Hanny Abdullah di Laman Facebook .

awesome bloggers and followers


klik banner to join :)
Tamat 25/3/2013

PROMOSI DrK DISKAUN 20% UNTUK BULAN FEBRUARI!

PROMOSI DISKAUN 20% UNTUK BULAN FEBRUARI!

PROMOSI DISKAUN 20% UNTUK BULAN FEBRUARI!
DAPATKAN PRODUK DrK YANG TERBUKTI KEBERKESANANNYA!

Kenapa biarkan wajah kita kusam, kenapa perlu pembedahan untuk dapatkan wajah yang cantik... sekarang tiada lagi masalah kerana produk Drk adalah jawapan pada setiap masalah kulit wajah...

Promotion tamat pada 10 March ! Apa tunggu Lagi .
Untukk maklumat Lanjut sila layari laman web http://drkagenthannyabdullah.weebly.com/
atau
Hubungi Hanny Abdullah di facebook.com

Sunday, 24 February 2013

Mampukah kita menjadi Seperti Mereka ?



Mampukah aku menjadi seperti Siti Khatijah?
Agung cintanya pada Allah dan Rasulullah
Hartanya diperjuangkan ke jalan fisabilillah
Penawar hati kekasih Allah
Susah dan senang rela bersama...

Dapatkah ku didik jiwa seperti Siti Aishah?
Isteri Rasulullah yang bijak
Pendorong kesusahan dan penderitaan
Tiada sukar untuk dilaksanakan...

Mengalir air mataku
Melihat pengorbanan puteri solehah Siti Fatimah
Akur dalam setiap perintah
Taat dengan abuyanya, yang sentiasa berjuang
Tiada memiliki harta dunia
Layaklah dia sebagai wanita penghulu syurga..

Ketika aku marah
Ingin ku intip serpihan sabar
Dari catatan hidup Siti Sarah...

Tabah jiwaku
Setabah umi Nabi Ismail
Mengendong bayinya yang masih merah
Mencari air penghilang dahaga

Diterik padang pasir merah
Ditinggalkan suami akur tanpa bantah
Pengharapannya hanya pada Allah
Itulah wanita Siti Hajar...

Mampukah aku menjadi wanita solehah?
Mati dalam keunggulan iman
Bersinar indah, harum tersebar
Bagai wanginya pusara Masyitah...

Perempuan seorang yg pemaaf. Even lelaki banyak buat dia sakit hati dan sedih. Dia tetap maafkan jugak, sebab dia tak nak kehilangan :']

Saturday, 23 February 2013

Friday, 22 February 2013

Men Are The Ptotectors Of Women


Khusus buat suami idamaan yg menanti Falun di luar sana >_<
bila kita bole kawin ??? *gatai much*


sumber : Facebook 


Thursday, 21 February 2013

 
|Copyright Reserved to Fadzlun Aqilah | Washed Denim Template |