Tuesday, 26 February 2013

Rintihan Seorang Wanita


Dalam cerita ringkas ini ... siapakah yang patut dipersalahkan ?? . atau kedua-duanya harus 
mengalah ?? .. atau mungkin juga anda sahaja yang menilainya 

saye nak perhatian dari  awak   susah sagt kew awk nk beri sye skit perhatian

bukn saye mntk 24 jam pun perhtian dri awk  bukn sye mntk HARTE dri awak
sye twu awk memg xdew.  tpi sye cme mntk PERHATIAN ~  susah sgt kew awk nk bg ??

awak mntk sye fhm awk  fhm kehdupn awak
tapi,,  ade awk nk cube fhm dri saye?  pernh awk fhm pe sy nk dri awk ?
pnt sye cube yg terbaek 'tuk fhm awk  tpi awk mseh nk bebel2 kart sye

sye xkesah kalo awk xpenh komen FB sye mcm psgn keksih laen
sye xkesah awk x PUBLISH status hubungn kite  sye xkesah cmnt sye kat wall awak , awak xblz
tpi sye sket ati tgok coment PEREMPUAN lain  awak bleh plak BALAZ

kdg2 sye tertnye dri sye sndiri  sape sye di ati awak ??
hine sgt ke sye dlm khdupn awak ??  salah kew kite bercnte ??
atau susah sgt nk ngaku sye nie awek awak ?? AWAK MALU YER SAYE NIE AWEK AWAK ??

ini dugaan psgn yg bercinte jarak jauh ~  tpi sye tgok psgn laen bhgie
ble awk balik cuti pon awk xpenah nak  kontek sye,, mct or ajak jumpe
mesti ade je alasan nye  palinh -paling pon  "" sorie ye syg.. abg ade keje..""
sye xmntk pon kua 24 jam ckup lah hanye sekadar 20 saat pon jadi awak susah sgt kew ??

blew sye tnye awk syg kan sye ke x ??  msti awak tnye sye blik
knpe suke tnye soalan mcm nie ??  sye nk jwpn tpi awak bg soaln
dah 2 marh2 plak.. :((  salah kew soklan sye 2 awak..  ??

sye xkysah awk nk bkwn dlm FB 2..  tpi jgn lah lbih2 lyn dyorg smpai kan sye pon awak xeran
slh kew sye tgok awak  pompuan mne yg xcmburu kalo mcm 2...
sng2 kan awk..  REMOVE je sye nie...  kalo xpon BLOCK !

sye pon rmai jugk kwn LELAKI dlm FB nie  tpi sye xover pon mlyn dyorg..
awk twu sbb ape.. ??  sye sye PK kan awak  orang yg pleng sye syg !

kalo awk da xsyg sye..  btgtwu je lah.
insyaAllah sye akn mengundurkan diri dari idup awak
sye PROMISE xggu idop awk lgi..  JANJI AWAK BAHAGIA

mungkin sye xsmpurne  mungkin jge bukn permpuan impian awak  sye sdr dri sye nie terlalu bnyk kekurangan

 
|Copyright Reserved to Fadzlun Aqilah | Washed Denim Template |