Friday, 22 March 2013

TAHNIAH untuk NAJAH


okeyh .. sebelum tu nak perkenalkan siapa itu najah ! sebab ada orang tanya .. 
sape najah ?? 

najah itu fadzlun
fadzlun ialah najah ..

hahah bengong sekejap kan ??

nama sebenar ikut surat beranak

FADZLUN 'AQILAH BINTI MOHD FAIDZULLAH

nama timangan dari kecil until now

NAJAH 

so ... dah tawu kan ? 

tapi lebih selesa kalau di sini panggil Fadzlun aje ye .. :)

tamat untuk sesi perkenalan ..

sebenarnya nak kongsi result SPM 2012 yang falun baru ambik semalam

ni nak cerita ni.. falun target 4A 

tapi dpt 3A ... takkpelah.. syukur jugak kan..

subjek yang A tu memg tak di jangka lah kan..

target memg lari betul dari landasan yg sebenar ..

ayah yang tengok pon terlompat dalam pejabat..

ingat lagi dialog ayah

''betul ke nie result najah ??''

hahha .. ape boleh buat...

falun ambik sains tulen ..

BM : B
BI : B
AGAMA : A-
SEJARAH : B
MATH MODERN : A-
ADD MATH : D
REKA CIPTA : A
PHYSICS : C
CHEMISTRY : D
BIOLOGY : D

1A 2A- 3B 1C 3D

BM biasanya A :'(

BI & SEJ selalunya C

ADD MATH | PHYSICS | CHEMISTRY | BIOLOGY
gagal setiap masa

itulah yang ayah terkejut sangat dengan keputusan SPM najah.. 

pas ue falun tanye .. ayah suke ke takk dgn result nie ?

jawapan ayah 

''tak suka TAPI bangge''

yelah.. anak ayah nie takk bpe pandai..tapi result agak pandai

semua subjek lulus...

falun pun agak terkejut dapat lulus semua subjek

ada kawan tu dia dapat 7A tapi 3 gagal .. kesian jugakk kat dia..

btw .. ucapkan lah tahniah untuk saayee (^_^)

hahahh ... !


*kesian korang yang baca.. kejap najah...kejap falun...sabar je ea.. 
terima kasih baca entry nie yang agak poyosss*

1 comment:

Halimaton Saadiah said...

tadi kat fb ana panggil najah,hehe..

 
|Copyright Reserved to Fadzlun Aqilah | Washed Denim Template |