photo KESVdlU.gif

Wednesday 12 December 2012

Sahabat Sampai Kenyang !!

assalamualaikum :)
okeyh, here we go , 
Falun Dapat Ini Dari TengkuD
Baru je tadi



Name : Fadzlun 'Aqilah bt Mohd Faidzullah
Name I call you : BabyLun, Falun
How old you look : 19
Would I hang out with you : nakkkkkkk! bila dapat lesen lha haha
Are we close : sangatttt. macam kembauu
What are we : SAHABAT ♥
Do I like your profile picture : sangatttt. ciumm kang
Would I care if I lost you : mestii weyy
Do I trust you : trust too the max
First impression : sombonggg! tapi bibir d
ia lawaaa weyy
Do I have any feelings on you : o yeahh, sayanggg
Have you ever made me laugh : selaluuu
Have you ever made me mad : pernahh -,- kenapa tahh haha marah manjaa
Should you put this as your status : bolehh je
via facebook.com


bukti laen


APEKAH YANG ADE DI BIBIR SAYE ???? *muke pelik ciked* :D
okeyh.sangat terharu.
Wa takkan lupe Lu Dayah !
Kite Sabat Sampai Kenyang ea ?? hehe
rindu nak duduk sebelah ! >_<

okeyh.done 

xoxo ~ FA *winkwink*

2 comments:

Unknown said...

enjoy reading here .

Unknown said...

okeyh. sure can :)

 
|Copyright Reserved to Fadzlun Aqilah | Washed Denim Template |