Monday, 10 December 2012

Siasat PenStalker FaceBook Anda !

assalamualaikum :)
entry ke-3 untuk hari ini .

tengok tajuk macam mengancam jek kan ?
ini lah cecare korang nakk tawu SIAPA PALING RAJIN bukak profile fb korang.

kene hati-hati jugak neyhh .. mane yang korang tak kenal tuwh .. bahye juhak kan ?

okeyh .. start

1. pegi dekat mane-mane ruang wall facebook , tekan right klik .. akan jadi gini

*tekan kalau tak jelas*

2. tekan view page source . yang kotak oren tuwh . :)
3. dia akan keluar ini . 



4. selepas ituh Ctr-F carik word nie   OrderedFriendsList 
5. dia akan keluar ini . 
  
6. nampak kan ?? okeyh .. nombor yang banyak tuwh la ID stalker korang .
7. nak tahu sape  .. 

8. tukar kan fadzlunaqilh tuwh dengan nombor-nombor tadi. macam nie




9. pas itu enter dan lihat siape dia :)

*nombor tiga terawal adalah SETOKER korang yang sangat ohsem ! haha ..rajen betol dye bukak profile korang.*

okeyh.done

xoxo ~ FA *winkwink*

   

6 comments:

Mr. Apih said...

kalo blog xleh check?? hehe

fadzlun aqilah said...

belog ? hehe .. ta penah cube pulak.
tak pe tak pe .. nanti kite cube :)

D i n said...

hehe best ni :D nk try la :D

fadzlun aqilah said...

silekann.... :D

zaa tyra said...

ala xjumpe ade chatfriendlist je -__-

fadzlun aqilah said...

haa ?? takk jumpe ?? takk pe... takkde rezeki tu... nanti cube lagi ;)

 
|Copyright Reserved to Fadzlun Aqilah | Washed Denim Template |